نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس نمی تواند رقابت کند

یوونتوس نمی تواند رقابت کند

صحبت های زیادی از حضور یک مهاجم بزرگ برای فصل آینده در ترکیب تیم یوونتوس شنیده می شود و نام های زیادی همانند همیشه برای حضور در تیم تورینی مطرح شده است.

در این میان ادیسون کاوانی و فالکائو دو بازیکن گلزن تیم های پاریس سنت ژرمن فرانسه و منچستر یونایتد انگلیس از جدی ترین گزینه های سران یووه می باشد و مدیران یووه تصمیم دارند یک بازیکن در این سطح را به تیم یووه اضافه کنند.

اما نکته ای که در این وسط مطرح می شود، بحث دستمزد این بازیکنان می باشد که بسیار بالاتر از استاندارد تیم یوونتوس می باشد و همین دیروز تیم منچستر برای خرید کاوانی، دستمزدی معادل 300 هزار پوند در هفته را به وی پیشنهاد داد که این رقم برابر با مجموع دستمرد تعداد زیادی از بازیکنان یووه می باشد.

فالکائو نیز تفاوت زیادی با کاوانی ندارد و او هم دستمزدی نجومی را از تیم های موناکو و منچستر دریافت کرده و بدون شک با رقم هایی که یووه پرداخت می کند اختلاف فاحشی دارد.

پس بدون شک با این سیاست و روش، یوونتوسی ها نمی توانند چنین بازیکنانی را در ترکیب تیم خود داشته باشند و توانایی رقابت با تیم های بزرگ اروپایی را نخواهد داشت.

حتی این موضوع باعث می شود بازیکنی مانند پوگبا دیگر در یوونتوس ماندگار نشود و با دستمزدی 10 برابر پولی که در یووه می گیرد راهی یکی از تیم های برتر اروپا شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: